Aplikacja umożliwia bezpłatny, swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
- Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej dla smartfonów z systemem operacyjnym ANDROID.
- BS Więcbork Mobile to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej dla smartfonów z systemem operacyjnym iOS.
Jak korzystać?
Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank/BS Więcbork Mobile, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji Nasz bank/BS Więcbork Mobile jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Aplikacja Nasz Bank/BS Więcbork Mobile umożliwia:
- dostęp do rachunków
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US
- smartKARTA – pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej. Gotówkę odbierasz w bankomacie
- wykonywanie płatności BLIK oraz przelewów na telefon BLIK
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR
- wykonywanie przelewów Split Payment
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push
- odbieranie wiadomości – informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push
- zmiana limitów, zastrzeganie i sprawdzanie statusu karty
- doładowania telefonu
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odcisk palca)
Pobierz aplikację z:
Szczegóły instalacji i korzystania w poniższych instrukcjach:
- Przewodnik użytkownika po aplikacji mobilnej Nasz Bank wersja Android
- Przewodnik użytkownika po aplikacji mobilnej BS Więcbork Mobile wersja iOS
Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.