Od dziś klienci Banku Spółdzielczego w Więcborku mają możliwość skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej Nasz Bank/BS Więcbork Mobile – przelew na telefon BLIK.
Przelew na telefon BLIK to jedna z najchętniej wykorzystywanych usług w aplikacjach bankowych. Umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na rachunki w różnych bankach, które obsługują też funkcję BLIKA, 7 dni w tygodniu, bez znajomości rachunku bankowego odbiorcy.
Ustawienia BLIK:
Krok 1. Kliknij w BLIK.
Krok 2. Włącz płatność BLIK, zaakceptuj regulamin, wybierz rachunek i ZAPISZ.
Krok 3. Podaj e-PIN i ZATWIEDŹ.
Krok 4. Na ekranie logowania pojawi się opcja BLIK.

Jak włączyć usługę przelew na telefon BLIK?
Krok 1. Kliknij w przelew na telefon BLIK.
Krok 2. Wybierz oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK.

Jak wykonać przelew na telefon BLIK?
Krok 1. Wybierz przelew na telefon BLIK, a następnie wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu i kliknij DALEJ.
Krok 2. Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.
Krok 3. Sprawdź dane przelewu. Wybierz WYKONAJ i podaj e-PIN i ZATWIERDŹ.
Krok 4. Dyspozycja przelewu została przyjęta do realizacji.

Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.