Główne zadania:
- obsługa klientów w zakresie rozliczeń i oszczędności,
- obsługa kasowa klientów,
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych.
Oczekujemy:
- znajomości podstawowych produktów bankowych,
- wykształcenia średniego,
- dokładności, kreatywności, komunikatywności.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub obsłudze klienta w obszarze bankowości,
- posiadanie kursu kasjera walutowo-złotowego.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- zatrudnienie na umowę o pracę.



Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z zaznaczeniem stanowiska oraz dopiskiem: „Oświadczam, że zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji dobrowolnie podanych przeze mnie danych osobowych, w tym dobrowolnie podanych dodatkowych danych osobowych niebędącymi danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.” Dokumenty prosimy składać do dnia 23.06.2025 r. na adres:
Bank Spółdzielczy w Więcborku Centrala Pl. Wolności 21 89-400 Sępólno Krajeńskie
lub elektroniczne na adres: bswiecbork@bswiecbork.pl
Jeśli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali Pani/Pana dodatkowe dane, prosimy nie umieszczać ich na swoich dokumentach. Jeżeli chce Pani/Pan, aby Pani/Pana CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji, prosimy umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Bank Spółdzielczy w Więcborku danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.” Jednocześnie zawiadamiamy, że informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Więcborku w zakładce „RODO”. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w związku z procesem rekrutacji do Banku Spółdzielczego w Więcborku, w którym Pani/Pan uczestniczy, informujemy, że w Banku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Procedura określa w szczególności zasady dotyczące przyjmowania przez Bank zgłoszeń wewnętrznych i podejmowania działań następczych dotyczących ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w Procedurze. Sygnalista może dokonywać zgłoszeń:
- elektronicznie na adres: sygnalista@bswiecbork.pl;
- pisemnie, w zamkniętej kopercie opatrzonej klauzulą “poufne Banku” adresowanej do komórki ds. zgodności na adres siedziby Banku: Bank Spółdzielczy w Więcborku, Plac Wolności 21, 89-400 Sępólno Krajeńskie, z dodaniem dopisku “do rąk własnych”, a w przypadku zgłoszenia dotyczącego członka Zarządu, adresowanej do Rady Nadzorczej na adres siedziby Banku, z dopiskiem “do rąk własnych”;
- osobiście, poprzez zgłoszenie chęci bezpośredniego spotkania jedną z dróg wskazanych w pkt 1-2.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie internetowej Banku Spółdzielczego w Więcborku w zakładce „Sygnalista”.