Cyberprzestępcy są mistrzami manipulacji. Potrafią podszyć się pod dowolny numer telefonu – także banku. Korzystają z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Czy zatem należy w ogóle rozmawiać przez telefon z pracownikami banku? Tak ale ważna jest świadomość niebezpieczeństw i umiejętność ich rozpoznawania. Prawdziwy pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o przekazanie kodu BLIK, identyfikatora czy hasła do bankowości, a także numeru karty płatniczej oraz kodu CVV/CVC. Prawdziwemu pracownikowi nie będzie także bardzo zależało żebyś podał mu swoje dane osobowe – on już je posiada jeśli jesteś klientem banku. W sprawach finansów warto być zatem szczególnie nieufnym. Pamiętaj, że każdy kto do Ciebie dzwoni i żąda podania danych, takich jak kod BLIK, hasło do logowania – to na pewno oszust, nieważne za kogo się podaje i z jakiego numeru dzwoni, a nawet jeśli zna Twoje imię i nazwisko.
przestrzegaj tych zasad:
Bezpieczeństwo Twoich pieniędzy zależy również od Ciebie!
Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.
Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.