Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Więcborku, działając na podstawie § 109 ust. 1 pkt 5 obowiązującego ,,Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”, zwanego dalej ,,Regulaminem”, dokonał zmiany tego Regulaminu.
Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Więcborku, działając na podstawie § 109 ust. 1 pkt 5 obowiązującego ,,Regulaminu świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”, dokonał zmiany powyższego Regulaminu. Wprowadzone zmiany obowiązują:
1) od dnia 25 listopada 2018 r. w zakresie zapisów dotyczących zarządu sukcesyjnego, które będą miały zastosowanie jeśli śmierć posiadacza rachunku nastąpi w dniu 25 listopada 2018 r. lub po tym terminie. Data wejścia w życie zmian do Regulaminu została dostosowana do daty wejścia w życie ustawy, z której wynika zmiana;
2) od dnia 20 grudnia 2018 roku w pozostałym zakresie.
Zmiany wprowadzone w Regulaminie obejmują:
1) dostosowanie zapisów do ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw – dyrektywy PSD2;
2) dostosowanie zapisów do ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej;
3) wprowadzenie zapisów dotyczących silnego uwierzytelnienia;
4) zmianę zapisów w zakresie terminów rozpatrywania reklamacji;
5) zmianę zapisów w zakresie odpowiedzialności klienta za nieautoryzowane transakcje płatnicze;
6) dodanie zapisów w zakresie planowanego wdrożenia do oferty Banku nowych produktów/usługi
i funkcjonalności.
Jeżeli przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu nie zostanie przez Klienta złożony sprzeciw, nowy Regulamin obowiązuje od dnia: 25 listopada 2018 r. w zakresie zapisów dotyczących zarządu sukcesyjnego, natomiast od dnia 20 grudnia 2018 roku w pozostałym zakresie.
Przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu Klient może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli zaś złożony zostanie sprzeciw i Klient nie wypowie umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.
Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty, powoduje iż do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem zmian.
W przypadku pytań bądź wątpliwości, nasi Pracownicy pozostają do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach otwarcia Placówek, pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej banku lub adresem e-mail: bswiecbork@bswiecbork.pl.
Pełna treść regulaminu: ,,Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych”