e-Dokumenty

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Od 18 marca Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

Co to dla Ciebie oznacza?

Tak jak dotychczas będziemy monitorować każdą Twoją płatność kartą debetową i/lub kredytową (w zależności od tego, jaką kartę posiadasz), aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności. Numery Infolinii poniżej:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania.


Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.

Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close