e-Dokumenty

Wprowadziliśmy usługę samodzielnego resetu hasła w Internet Bankingu!

W przypadku zablokowania dostępu przez trzykrotne błędne wprowadzenie hasła lub jego zapomnienie nowa funkcjonalność Internet Bankingu umożliwia Klientom zresetowanie hasła, bez potrzeby zgłaszania się do Placówki Banku lub wykonania telefonu na HelpDesk.

W tym celu należy wybrać Problem z logowaniem? Zresetuj hasło, następnie należy wprowadzić Identyfikator Numer telefonu. Po zatwierdzeniu operacji zostanie wysłany kod weryfikacyjny na adres email podany w Banku, należy go odczytać ze skrzynki email i wprowadzić w oknie logowania w polu Kod wiadomości email. Ostatni etap resetowania hasła, to poprawna odpowiedź na pytania weryfikacyjne wyświetlone w bankowości internetowej i zatwierdzenie operacji.

W zależności od poprawności odpowiedzi zostanie wygenerowany komunikat o pomyślnej zmianie hasła lub o niepowodzeniu. Poprawna weryfikacja odpowiedzi spowoduje wysłanie wiadomości SMS zawierającej nowe hasło. Logowanie z jego użyciem wymusi zmianę hasła.

Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.

Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close