Bank Spółdzielczy w Więcborku informuje, że od 1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych. Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również są niedostępne. Dzięki aplikacji Portfel SGB Klienci mogli korzystać z BLIK-a, teraz będzie to możliwe m.in. dzięki funkcjonalnej oraz nowoczesnej aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączamy płatności kartami stokenizowanymi. Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM. Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Z poważaniem,
Bank Spółdzielczy w Więcborku
Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.