e-Dokumenty

portfel SGB - koniec

Koniec aplikacji Portfel SGB

Bank Spółdzielczy w Więcborku informuje, że od 1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych. Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również są niedostępne. Dzięki aplikacji Portfel SGB Klienci mogli korzystać z BLIK-a, teraz będzie to możliwe m.in. dzięki funkcjonalnej oraz nowoczesnej aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączamy płatności kartami stokenizowanymi. Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM. Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Z poważaniem,

Bank Spółdzielczy w Więcborku

Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.

Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close