e-Dokumenty

SGB Mobile

SGB Mobile

Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile! Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

Dostęp do rachunku kiedy chcesz

W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

Przelewy w dowolnym momencie

Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

Portfele cyfrowe i BLIK

W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.

Zarządzanie subskrypcjami

To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.

Zmień limit

Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!

Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej

SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.

Pobierz aplikację z:

Funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:

Aktywacja i główne założenia:

  • zdalna aktywacja aplikacji – bez konieczności wizyty klienta w placówce
  • aplikacja dostępna dla klientów korzystających i niekorzystających z bankowości internetowej
  • możliwość aktywacji aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie
  • możliwość odblokowania aplikacji poprzez kontakt Call Center 24h – 800 888 888
  • logowanie przy pomocy 6 cyfrowego PIN-u do aplikacji
  • logowanie biometryczne Face ID Touch ID
  • bezpieczeństwo i zgodność z wymogami silnej autoryzacji
  • zarządzanie aktywnymi urządzeniami z poziomu aplikacji
  • saldo wybranego rachunku (procent/kwota) na ekranie logowania
  • przekierowanie z poziomu ekranu logowania do Call Center 24h
  • mapa placówek i bankomatów dostępna z poziomu ekranu logowania

Rachunek:

  • dostęp do rachunków ROR Oszczędnościowych i Walutowych
  • podgląd dostępnych środków oraz salda na rachunku
  • wykres ostatnich wydatków na ROR
  • dostęp do pełnej historii operacji na rachunku
  • możliwość filtrowania historii operacji (po typie operacji dacie kwocie)
  • dostęp do szczegółów operacji
  • przelewy zewnętrzne oraz wewnętrzne (Elixir, Express Elixir, wewnątrzzrzeszeniowe)
  • podgląd szczegółów rachunku
  • możliwość kopiowania i udostępniania numeru rachunku
  • funkcja ponów przelew zwróć przelew

BLIK:

  • w pełni zdalna aktywacja BLIK – bez konieczności wizyty klienta w placówce
  • płatności BLIK w internecie sklepach oraz wypłaty z bankomatów
  • zarządzanie limitami BLIK
  • pełna historia operacji BLIK
  • dostęp do BLIK przed zalogowaniem – z poziomu ekranu logowania

Karty:

  • podgląd kart debetowych kredytowych oraz walutowych
  • podgląd salda na karcie
  • pełna historia operacji kartowych
  • zmiana statusów karty: aktywacja karty blokowanie czasowe zastrzeganie trwałe
  • zarządzanie limitami kartowymi
  • dodawanie do Cyfrowych Portfeli: Google Pay i Apple Pay
  • zarządzanie subskrypcjami i abonamentami: zablokowanie i odblokowanie
  • zarządzanie kartami dodanymi do cyfrowych portfeli: zablokowanie odblokowanie usunięcie
  • podgląd szczegółów karty

Planowane w przyszłości (IV kwartał 2020 r. lub I kwartał 2021 r.) funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:

Aktywacja i główne założenia:

  • powiadomienia PUSH
  • moduł wiadomości oraz powiadomień do klienta
  • edytowalne skróty do szybkich akcji
  • profil zaufany i Moje ID w aplikacji mobilnej

Rachunek:

  • książka odbiorców
  • przelewy do zaufanych odbiorców
  • przelewy z przyszłą datą
  • przelewy walutowe
  • dostęp do lokat oraz kredytów

BLIK:

  • przelewy na telefon BLIK / prośba o przelew

Karty:

  • nadanie oraz zmiana PIN do karty
  • szybka spłata karty kredytowej

Płatne usługi sprzedażowe w SGB Mobile:

  • zdalny proces otwarcia rachunku
  • kredyt online w aplikacji mobilnej
  • zdalne wydawnictwo kart płatniczych – z poziomu aplikacji
  • autopay
  • zakup ubezpieczenia
Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close