
Sprawdź co potrafi nowa aplikacja SGB Mobile! Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!
Dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
Przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
Portfele cyfrowe i BLIK
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.
Zarządzanie subskrypcjami
To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.
Zmień limit
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej
SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.
Pobierz aplikację z: |
![]() |
![]() |
Funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:
Aktywacja i główne założenia:
- zdalna aktywacja aplikacji – bez konieczności wizyty klienta w placówce
- aplikacja dostępna dla klientów korzystających i niekorzystających z bankowości internetowej
- możliwość aktywacji aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie
- możliwość odblokowania aplikacji poprzez kontakt Call Center 24h – 800 888 888
- logowanie przy pomocy 6 cyfrowego PIN-u do aplikacji
- logowanie biometryczne Face ID Touch ID
- bezpieczeństwo i zgodność z wymogami silnej autoryzacji
- zarządzanie aktywnymi urządzeniami z poziomu aplikacji
- saldo wybranego rachunku (procent/kwota) na ekranie logowania
- przekierowanie z poziomu ekranu logowania do Call Center 24h
- mapa placówek i bankomatów dostępna z poziomu ekranu logowania
Rachunek:
- dostęp do rachunków ROR Oszczędnościowych i Walutowych
- podgląd dostępnych środków oraz salda na rachunku
- wykres ostatnich wydatków na ROR
- dostęp do pełnej historii operacji na rachunku
- możliwość filtrowania historii operacji (po typie operacji dacie kwocie)
- dostęp do szczegółów operacji
- przelewy zewnętrzne oraz wewnętrzne (Elixir, Express Elixir, wewnątrzzrzeszeniowe)
- podgląd szczegółów rachunku
- możliwość kopiowania i udostępniania numeru rachunku
- funkcja ponów przelew zwróć przelew
BLIK:
- w pełni zdalna aktywacja BLIK – bez konieczności wizyty klienta w placówce
- płatności BLIK w internecie sklepach oraz wypłaty z bankomatów
- zarządzanie limitami BLIK
- pełna historia operacji BLIK
- dostęp do BLIK przed zalogowaniem – z poziomu ekranu logowania
Karty:
- podgląd kart debetowych kredytowych oraz walutowych
- podgląd salda na karcie
- pełna historia operacji kartowych
- zmiana statusów karty: aktywacja karty blokowanie czasowe zastrzeganie trwałe
- zarządzanie limitami kartowymi
- dodawanie do Cyfrowych Portfeli: Google Pay i Apple Pay
- zarządzanie subskrypcjami i abonamentami: zablokowanie i odblokowanie
- zarządzanie kartami dodanymi do cyfrowych portfeli: zablokowanie odblokowanie usunięcie
- podgląd szczegółów karty
Planowane w przyszłości (IV kwartał 2020 r. lub I kwartał 2021 r.) funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:
Aktywacja i główne założenia:
- powiadomienia PUSH
- moduł wiadomości oraz powiadomień do klienta
- edytowalne skróty do szybkich akcji
- profil zaufany i Moje ID w aplikacji mobilnej
Rachunek:
- książka odbiorców
- przelewy do zaufanych odbiorców
- przelewy z przyszłą datą
- przelewy walutowe
- dostęp do lokat oraz kredytów
BLIK:
- przelewy na telefon BLIK / prośba o przelew
Karty:
- nadanie oraz zmiana PIN do karty
- szybka spłata karty kredytowej
Płatne usługi sprzedażowe w SGB Mobile:
- zdalny proces otwarcia rachunku
- kredyt online w aplikacji mobilnej
- zdalne wydawnictwo kart płatniczych – z poziomu aplikacji
- autopay
- zakup ubezpieczenia