Drodzy Klienci Banku Spółdzielczego w Więcborku
W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.
Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Banku Spółdzielczego w Więcborku brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku. Aktualizujemy poniższe działania dostosowując do zaostrzeń administracyjnych.
Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:
- Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje, prezentacje, szkolenia pracowników
- Część decyzji wewnętrznych podejmowanych jest w trakcie telekonferencji, a nie podczas bezpośrednich spotkań
- Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii
- Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin
- Pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej – rękawiczki, płyny dezynfekcyjne
- W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji
- Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty
- W placówkach zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami
- Została ograniczona ilość klientów mogących jednocześnie przebywać w placówce
- Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 m odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku
- Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!
- Zachęcamy klientów do częstszych płatności mobilnych, a także większego korzystania z Internet Bankingu, w celu ograniczenia wizyt w placówkach
Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną. Najprostszy kontakt: e-mail bswiecbork@bswiecbork.pl tel. 52 388 18 88.
Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.
Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku (adres www.bswiecbork.pl), a także nasz profil na Facebooku (@bswiecborkpl).
Zarząd Banku Spółdzielczego w Więcborku
Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.
Aktualizacja: 01.04.2020 r.